45 minut
W zależności od ilości warzyw

Proste gotowanie, bez kombinowania to zdecydowanie coś, co najbardziej lubię.

Prosto, szybko, zdrowo i pysznie

SPRÓBUJCIE. Te buraki… to jest SZTOS.

Składniki:

  • Buraki;
  • Ziemniaki;
  • Oliwa lub olej kokosowy;
  • Czosnek niedźdwiedzi lub suszony;
  • Papryka słodka;
  • Bazylia;
  • Sól kamienna;
  • Garść szczypiorku lub natki.

Przygotowanie:

  1. Piekarnik nagrzej do 180 stopni C.
  2. Warzywa obierz, pokrój w paski lub plasterki i przełóż do żaroodpornego naczynia lub na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.
  3. Posyp przyprawami, podlej tłuszczem.
  4. Piecz około 30 minut.
  5. Po wyciągnięciu dosól do smaku i posyp zieleniną.
Drukuj przepis

2 odpowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Jestem technologiem żywności i żywienia człowieka, dietetykiem i dietetykiem TCM.

Łączę wiedzę technologiczną, nowoczesną wiedzę o żywieniu z tradycjami wschodnimi, dietetykę funkcjonalną, terapie naturalne, ziołolecznictwo, terapię próżniową i suplementację.

Promuję naturalne metody wspierania odporności, świadome odżywianie i szeroko pojęty zdrowy styl życia dzieci oraz całej Rodziny.

Zapisz się do Newslettera!

Zapisując się do Newslettera zgadzasz się, aby otrzymywać wiadomości o nowościach, produktach i usługach związanych ze stroną odbrzuszka.pl Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.

Obserwuj mnie

Facebook